Tjejsnack v 36

I BAKGRUNDEN

image273 Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
about:blanc // about:tabs // http://www1.euro.dell.com/content/default.aspx?c=se&l=sv&s=gen. Jag tycker inte att startsidan spelar så stor roll, och jag vet inte varför vi har dem.

image273 Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Det är lite olika, men jag tror att jag har en bild från i somras :)

image273 Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
Jag har en sån där färdig just nu (som finns med i mobilen från början), brukar oftast ha en bild som jag har tagit med mobilen men just nu orkade jag inte. Den är rosa. 

image273 Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Regn.

image273 Vad hör du för ljud i bakgrunden?
Regn :(


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback