Tjejsnack v 37

DITT INTERNETLIV

image272 Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Oj, jag vet inte... Sen jag var kanske 10 har jag surfat och jag har bloggat sen 2006.

image272 Vilken/vilka webläsare använder du?
Jag använder Internet explorer, det är bäst tycker jag :)

image272 Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Jag läser mycket bloggar, bloggar själv och ibland är jag inne på PA.

image272 Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Jag kollar mailen varje dag, oftast.

image272 Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Ja, jag är medlem på ganska många men absolut inte aktiv på alla. Jag är mest inne på playahead.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback