Torsdag

Idag var det skola 8.20-16.00... :( På hemkunskapen fick vi göra pajer, min grupp gjorde purjolök och paprikapaj. Den blev faktiskt ganska god! Ikväll är det piano tror jag, fast vi ska byta tid så jag vet inte riktigt... hehe... Ikväll är det Idol och Heroes :D Wihi, mina favoritprogram! På lördag ska jag sova över med Jossa och Sofia. Först på dagen ska jag och Jossa ha Shrek-lördag och kolla på alla filmerna ;) Vi ska se trean på bio och sen åker vi hem och kollar på skräckfilm hemma hos mig tillsammans med Soffliz. Vi ska se the Grudge 2 :S Ettan var helt okej tycker jag, men ändå inte jätteläskig... Hoppas tvåan är bättre! Inte så mycket att skriva om tyvärr,

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

men vi skulle ju kolla på film hos dig sa vi ju :)

Datum: 2007-09-13 | Klockan: 17:11:49
Postat av: Agnes

oj, juste !!! skrev fel ;) läser du min blogg nu eller?

Datum: 2007-09-13 | Klockan: 17:18:39
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback