Uppträdande i Blå hallen

Wihi! Igår kväll fick jag reda på att jag ska få vara med på adventskonserterna i Blå hallen! Jag var med förra året med min förra musikalgrupp men nu har typ alla slutat i den gruppen så då tog dem de som var med förra året. Alltså ska jag vara med :D Det är 10 konserter, de flesta är för företag men det finns 4 stycken för privatpersoner också. Jag och min grupp är små barn som sjunger sånger, dansar och gör lite annat skoj ;) Det är superkul att vara med där, jag längtar redan, fast det är långt kvar. 1, 2 och 3 december är konserterna. Men sen så ska jag vara med på en annan sak också, som jag aldrig gjort förut! Det är också i Blå hallen och jag och 9 andra tjejer ska göra ett Disney-medley med sång och dans som vi ska uppträda med under desserten. Det kommer nämligen att vara ett företag som är där, med 1000 personer! WOW! Jag är så glad :) Men det kan man då inte köpa biljetter till...

Puss ♥

Ps. Man kan snart (jag vet inte om man kan det än) köpa biljetter här. Läs mer om adventskonserterna här.

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack! :)
ah, okej. Tror jag fattar (a) ska testa senare. Tack så mycket för din hjälp (:

Datum: 2007-09-27 | Klockan: 17:02:28
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Agnes

varse varse ;)

Datum: 2007-09-27 | Klockan: 17:29:24
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: B'

Va kul! :D
ha det bra.

Datum: 2007-09-27 | Klockan: 17:35:28
URL: http://beaah.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback