Lycka!

Hej alla glada :)

Nu har jag precis kommit hem från en lååång dag i skolan. Vi börjar klockan tjugo över åtta och slutar fyra + att vi har fyra lektioner innan lunch och därför äter jättesent. Idag hade vi mentor (då läste jag Sandor slash Ida), musik (alla spelade olika instrument till låten "Sweet Home Alabama", bild (jag gjorde en analys av en reklambild) och SO (vi hade en liten genomgång och kollade på filmen "Kingdom of Heaven"). Efter lunchen hade vi syslöjd och jag och Julia jobbade lite på våra linnen. Det gick ju sådär X/ Men man kan ju inte vara bra på allt, och allt kan ju inte bli perfekt! Nu sitter jag här och är överlycklig! Vill ni veta varför? Okej då, jag har fått byta grupp! Jag har ju kommit ensam minst tre gånger nu så mamma ringde till Nina och frågade om jag fick byta eftersom jag fick reda på att en annan tjej fick byta grupp. Så imorgon börjar jag i 8:3 istället för i 8:1! Wihi, jag är så glad :D Och så får jag bästa schemat också, jippi! Men nu ska jag göra franskaläxan och öva lite på pianot. Vi hörs,

Agnes <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback