Söndagens planer

♥ 13.15-14.00 - Disco på Kindahls
♥ 15.00-16.15 - Showcase repetition på Danscompagniet
♥ 18.00 - Möte om tävlingsdans på Kindahls


UPDATE: Har precis kommit hem från tävlingsdansmötet. Vi ska börja tävla till hösten :) Wihi, det ska bli fett kul! Jag och Jossa ska tävla par i brons klass junior 2, och singel också tror jag. Det är två regionstävlingar i höst, så det ska bli superkul! Jag och Jossa ska köpa tävlingsdans-tröjor också. De är svarta med ränder och text i guld, jättefina <3 Nu ska jag käka chips, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Wow vad roligt :D Ni får ge mig alla datum så jag vet när jag ska komma och kolla. För ni kan ju gissa vilka som kommer vara era supportrar ;) ni äger!
Ha det bra, see you på onsdag.
Puss puss

Datum: 2008-04-27 | Klockan: 22:37:16
URL: http://jullan1.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi vad gulligt! tur att vi har vår egna lilla hejarklack ;) pussar (L)

Datum: 2008-04-28 | Klockan: 18:39:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback