The Moon Day

Godkväll ;)

Jag har egentligen inget vettigt att skriva här, men jag känner liksom att jag måste skriva. Idag har jag varit i skolan. Jag och Sofia fick varsin penna i present från dem från Holland, eftersom vi var skolguider. Gulligt! Efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Det var ju kul :) Sen kutade jag hem, käkade några digestivekex och sedan åkte jag och Jossa till dansen. Det var riktigt kul idag! Vi ska ha uppvisning den 3 maj, men jag vet inte om det funkar :S För vi ska typ segla upp båten då, och gå på restaurang och grejer... Jag vill gärna göra båda grejerna, men vi får se hur det blir med det... Nu har jag iaf ätit middag, skrivit klart min läslogg och läst lite i Gossip 6. Gud vad långt vi har kommit, tjejer! Denna veckas största händelse är såklart: KELLY CLARKSON-KONSERTEN! Åh herregud, vad jag längtar :) Det kommer bli så grymt kul! Men först väntar ett boksamtal, ett matte-prov, en SO-inlämning och ett svenska-prov. Suck.

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: KLara

Jag trodde seriöst aldrig att jag skulle längta så mkt men nu längtar jag så jag tyå håller på och döö! vi kmr att ha de så besteas! xD
älskar dej mest gmn

Datum: 2008-04-07 | Klockan: 21:19:48
URL: http://klaras1



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback