Tisdagen

Det blev ingen gratis B&J-glass för mig. Erbjudandet gällde endast fram till klockan 16.00 och det var ju då min prao slutade. Alltså hann jag inte in till stan i tid, tyvärr :( Idag var sista dagen på praon. Vi fick göra ungefär samma saker som alla andra dagar. Tahira och Börje (som jobbar där) fyllde i "mina vänner" i praktikboken och så fick vi våra handledarutlåtanden och presentkort på 150 kronor var :) Jag blev jätteglad! Fett snällt av dem... Så när vi slutade klockan fyra köpte jag tre pocket-böcker och ett A5-block som var rutat. Det blev jättebilligt eftersom vi hade fått presentkort och dessutom fick vi också personalrabatt som var 40%! Sen köpte jag, Sofia och Rebecca varsin McFlurry för tio spänn och så satt vi vid fontänen och käkade i solskenet. Efter det åkte vi hem och jag och Rebecca solade lite. Efter middagen träffades vi igen och hade en liten picnic i solnedgången. Vi drack supergoda jordgubbssmoothies, chocolate chip cookies och choklad. Mums! Sjävklart lyssnade vi på Darin också <3 När det blev kallt gick vi hem till Rebecca och kollade på sista avsnittet av AA + House. Mysigt :) Imorgon ska vi till Grönan och på kvällen är det valborgsmässoafton. Ska bli skitkul!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback