Tjejsnack v 15

TRO

Ämnet kommer från Frida


♥ Tror du på en högre makt/gud? Vad?
Nej, jag tror inte på Gud. Men ibland tror jag på ödet.

♥ Tror du på livet efter döden?
Hm, jag tror inte på LIV efter döden men jag hoppas att det händer något efter man har dött. Det skulle vara så sorgligt om allt bara tog slut.

♥ Tror du på spöken/andar?
Haha nej :) Men jag tycker det är kul!

♥ Tror du på reinkarnation?
Jag vet inte riktigt. Kanske.

♥ Tror du på mänskligheten?
Ja, det gör jag väl. Men människorna måste skärpa sig. Vi måste börja bry oss om vår jord och om varandra. Om vi fixar det så tror jag på mänskligheten.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hejsan!
Har du sett några sommartecken än? Let me know! :D

Datum: 2008-04-13 | Klockan: 18:03:17
URL: http://PROMENADE.blogg.se
Postat av: lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Datum: 2008-04-13 | Klockan: 18:04:19
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Ldp

vettiga svar

Datum: 2008-04-13 | Klockan: 18:12:44
URL: http://litdeparade1.blogg.se/
Postat av: jf

1 no, theres no god in my world.
2 nepp, tror de blir svart
3 totally yes! nästan övertygad om då jag även tror att vi alla människor har en själ och är övertygad om att det hänger ihop, har även vart med om ett och annat :)
4 naj
5 hmm, nej. tror att uppväxt har stor inverkan i saker och alla har inte bra uppväxt, därav kommer alltid finnas personer som är fucked up :)men jag tror alla är godhjärtade i grunden.

Datum: 2008-04-13 | Klockan: 18:14:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback