Torsdag

Hej hej...


Idag har jag varit i skolan (typ alla mina inlägg börjar så, haha). Vi hade mentor, SO, musik och bild. Sen hade vi lunch och efter lunchen frågade jag och Julia vår syslöjdslärare om vi fick vara utegruppen den här veckan. Det fick vi så vi gick hem och gjorde en slags hemuppgift som tog väldigt lång tid haha :P Men sen åt vi iaf mellis på altanen (det ÄR vår!) och pluggade lite spanska/franska. Sen spelade jag och Julia lite piano och sjöng väldigt vackert till ;) Det var jättekul! Sen har jag ringt min praoplats och pratat med en som jobbar där och så. Stackarn, han var liksom inte ens ansvarig för det så han fick skriva ner alltihop till snubben som har hand om det XD Åh, så himla skönt det ska bli med två praoveckor. Fast ena veckan är det nästan ingen prao alls, bara två dagar. Dåligt, tycker jag... Men wtf, det händer ju massa roliga saker ändå. Så här ser mina nästa veckor ut:

v. 17
Måndag: Prao på bokhandeln i Vällingby
Tisdag: Prao på bokhandeln i Vällingby
Onsdag: Prao på Svenska Dagbladet
Torsdag: Prao på bokhandeln i Vällingby
Fredag: Prao på bokhandeln i Vällingby

v. 18
Måndag: Prao på bokhandeln i Vällingby
Tisdag: Prao på bokhandeln i Vällingby
Onsdag: Gröna Lund med skolan + valborgsmässoafton
Torsdag: Ledigt
Fredag: Ledigt

Very nice :D Imorgon ska jag ha simtest. Hjälp! Nej, men det ska nog gå bra. Ska bli rätt kul faktiskt :) Men nu ska jag plugga lite franska, äta middag och cykla med Sofia till pianot. Haha, det var kvällens planer alltså. Ska inte göra allt på en gång. Okej, nu ska jag inte babbla mer.

Pusselipuss <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback