Christina-Aguilera-och-Marilyn-Monroe-stilen



Jag har bestämt mig vilken slags karaktär jag ska vara på dansuppvisningarna med Showcase i maj. Jag vet, det är långt kvar men jag längtar jättemycket :D Jag har iaf bestämt mig för 40-talslooken, det kommer bli grymt!


Checklista:
√ Röda läppar
√ Blonda lockar
√ Porslinsdockehud (mycket puder)
√ Massa svart eyeliner
√ Lösögonfransar
√ Mouche (eller hur det nu stavas)
√ Brunmålade ögonbryn
√ Klänning
√ Höga klackar (svårt att dansa i?)
√ Stora pärlörhängen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vad kul det kommer bli att se :)
godnatt

Datum: 2008-02-20 | Klockan: 22:20:55
URL: http://soffliz.blogg.se
Postat av: mamma

Ursäkta en liten kommentar, men i alla fall Marilyn Monroe är mer 50-tal. Men allt du skrev stämmer även där, röda läppar, höga klackar etc.

Puss, puss

Datum: 2008-02-21 | Klockan: 19:56:31
Postat av: Agnes

haha okej vad bra att du upplyste mig... :S

Datum: 2008-02-21 | Klockan: 21:09:13
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: anonym

oo...jag älskar marilynmonroee !!!

Datum: 2008-02-22 | Klockan: 17:34:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback