Fredag

Heeej!

image626


Nu har jag inte skrivit på länge men vi har haft så himla mycket plugg så jag har helt enkelt inte hunnit... Men nu är jag tillbaka :) Idag fyllde min kära vän och kollega *skämt skämt* 14 år! Grattis och tusen pussar och kramar till dig <3 Du äger! Idag hade vi den fruktade deckarskrivningen. Jag hann som tur var skriva ner min historia på ungefär 1 timme och 45-50 minuter och jag skrev 34 sidor, hehe :P Men jag skrev väldigt stort och slarvigt, hoppas det går att läsa och att det går bra iaf... Efter lunchen fick vi kolla på film och sen hade vi styrketest på gympan. Det gick helt okej. Sista lektionen var franska och det var urtråkigt och urjobbigt som alltid. Man sitter bara där och längtar tills lektionen ska ta slut och man får gå hem och ha helg!

Efter skolan gick jag, Julia och Rebecca hem till Rebecca. Vi åt jättegod fruktsallad+glass till mellis och lasagne till middag. Sen sms:ade vi lite en stund, haha. Jag har äntligen skickat över 1000 sms på min mobil XD Sen var det showcase och Lottie blev bara liiite sur över att vi hade varit borta förra gången. Ooops... Sen övade vi lite på de nya danserna och fick prova olika kläder ur kostymförrådet. Det var fett kul! Nu har jag kollat på "Charlies änglar". Den var bra :)

God natt <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback