Studiebesök på världens största skivbolag


Idag var jag i skolan som vanligt. Vi hade lite olika lektioner om prao, jobb m.m. Sen kom några gamla nior och berättade lite om prao och gymnasiet. Jag längtar verkligen till nian är slut! Det ska bli så himla skönt att vara klar med grundskolan liksom :) Och gymnasiet verkar mycket mer chill! Anyway, jag och Sofia och Rebecca har fixat studiebesök till på tisdag, och självklart blev det på Sveriges och världens största skivbolag, Sony BMG (Darins <3 skivbolag). Det ska bli jättekul även om vi bara ska vara där ungefär en halvtimme. Det ska bli jättekul faktiskt! Men nu ska jag ordna något till imorgon då det är Alla hjärtans dag <3

P & K 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback