Thank God It's... LOV!

Hej alla glada stockholmare! I'm back in town ;) Nej, men vi kom hem igår kväll. Vi åkte direkt och hämtade lilla Soja <3 Åh, så gosigt att krama om henne igen! Nu sitter jag här i solen och det är liksom VÅR ute :D Wihi! Jag blir så glad. Dessutom har jag och min kära vän Rebecca hittat några NYA (eller egentligen är de gamla, men vi har aldrig hört de förut) Darin-låtar :) I know, det är helt galet och jag är helt galen... i Darin <3 Åh, låtarna äger och nu ska jag duscha och klä på mig och gå ut i det härliga vårvädret. Sorry för all engelskan, jag blir sån ibland när jag är glad, haha... Men nu ska jag gå. Puss och kram, skumbanan (hihi, förlåt för fluminlägg!) Älskar dig -->

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback