Tjejsnack v 6

ASTRID LINDGREN

Ämnet kommer från Linda Johansson

♥ Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer?
Ja, man har väl sett de flesta filmerna när man var liten och några Pippi Långstrump-böcker har jag läst :)

♥ Vilken/vilka favoriter har du?
Jag gillar Bröderna Lejonhjärta och Ronja Rövardotter, hihi. Fast alla karaktärer är väldigt söta!
♥ Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med?
Jag vet inte...
♥ Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik?
Oj, ingen aning! Hm... Annika i Pippi, kanske :P
♥ Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför?
Jag skulle nog vilja vara typ Karlsson på taket, han verkar ha ett chill liv ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback