God morgon!

Idag är det sista dagen på lovet :( Oj, vad fort det har gått! Igår var jag, Rebecca och Jossa i kyrkan. Det var ganska mysigt fast väldigt långtråkigt! Sen efter gudstjänsten så åkte vi till Vällingby och åt på McDonalds. Sen gick vi runt och kollade i massa affärer och sånt, fast vi köpte ingenting. Sen åkte vi hem till mig och Rebecca fick hälsa på Soja <3 Åh, hon ligger och sover i mitt knä nu! Mysigt <3 Vi spelade i all fall Cluedo och pratade lite och lekte mobilnördar.

Den här dagen kommer att bli en typisk slö och slappodag :) Jag ska bara ligga och läsa Harry Potter, vara inne på datorn, kolla på teve och mysa. Idag blir det Billy-pizza till lunch, en ny smak dock, nämligen Hawaii! Älskar ananas, gör inte ni det? Sen ska jag försöka orka med att fixa mina naglar, med nytt nagellack och så. Ha en bra dag,

Agnes ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback