Happy birthday to me!

Hello world!

Idag blev jag äntligen 14 år :) Det känns lite skumt men väldigt kul! Mamma, pappa och Lisa kom och grattade mig på morgonen. Jag fick frukost på sängen och sen fick jag också lite paket och kort. Jag fick:
Singstar Playstation 3
♥ Justin Timberlake - FutureSex/LoveSounds (CD)
♥ The Sims 2 prylpaket - Fest och bröllop (PC-spel)
♥ Påslakanset
♥ Kort från mamma och pappa
♥ Teckning från Lisa
♥ Kort + 500 kr från farmor och farfar
♥ Kort + 300 kr från morfar
♥ Kort + 200 kr från Charlotte och Janne
♥ Kort från Magnus, Carina, Benjamin och Molly

Tack så mycket :D Jag blev jätteglad faktiskt! För pengarna ska jag köpa två böcker, Gossip girl 3 och Drakens ö. Mamma har sagt att jag kan få ett par örhängen som födelsedagspresent också, så vi ska åka och köpa det snart (hoppas jag). Ikväll ska vi beställa hem mat från restaurang och äta prinsesstårta (my favourite). Eftersom Lisa är sjuk kunde vi inte gå ut och äta, men det gör inte så mycket!

Innan jag gick till skolan sa pappa att han och Lisa skulle försöka ordna en liten överraskning till mig också och nu när jag kom hem fick jag veta att... pappa har beställt Playstation 3 + Singstar! :D Wihi! Så han är och hämtar det nu! Men nu ska jag äta mellis och gosa lite med Soja...

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Blurrygirl

Stort Grattis på din födelsedag :) Kram!

Datum: 2008-01-23 | Klockan: 22:00:33
URL: http://blurrygirl.wordpress.com
Postat av: Lollo

grattis!

Datum: 2008-01-25 | Klockan: 05:28:55
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Agnes

TACK SÅ MYCKET! :)

Datum: 2008-01-25 | Klockan: 15:35:23
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback