HEJ!

Har precis gosat med Soja! Hon är ju för pluttig alltså <3 När jag kom och klappade henne så fick jag en smärre ansiktsdusch. Hon är så gullig för hon slickar mig i ansiktet jättelänge som om hon försöker göra ren mig, haha :) Jag kanske är lite smutsig, eller så gillar hon min foundation :P Idag har vår granne Doris varit här och fotat Soja. Hon är fotograf och har en 12 mp-kamera *avis*. Men Soja vägrade att ligga still så det var väldigt svårt att få några bra kort på henne. Men av det jag fick se så blev det ändå väldigt fina foton! Själv slöar och slappar jag mig igenom hela lovet. Nu ska jag kolla på film...

Ansiktspuss
/Agnes

Ps. Januaris layout är lite kattinspirerad ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback