Måndag

Hej allihopa!

Idag var jag i skolan som vanligt (hm, är det bara jag eller börjar jag alla mina inlägg med den meningen?). Efter skolan gick jag och R, S och J hem till mig för att fixa praoplats. Jag ringde till typ tusen tidningar! Antingen tog de inte emot praoelever eller så tog de bara emot såna från högskolor eller så var det helt fullbokat :( Men jag och Rebecca ska i alla fall praoa en vecka på Vällingby bokhandel! Det ska bli ganska kul :) Jag kanske vill praoa där fem dagar istället för tre, men det beror på vad jag får för annan praoplats. Jag hoppas att mamma kan fixa något men det verkar inte så! Buhu... Men nu ska jag kolla på Andra Avenyn!

Pussar <3



Just det, jag har ju namnsdag idag! Grattis på mig själv ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback