Sovmorgon... *not*

Hej alla söta (och alla fula också)!

Idag råkade jag försova mig lite så jag kom försent till plugget. Ooops... Idag hade vi:

♥ Mentor
Jag missade typ halva. Jag läste En prinsessas dagbok 7.
♥ SO
Jag fick lite nya papper och så skrev jag av Rebeccas anteckningar + lite annat...
♥ Musik
Jag, Rebecca och Sofia övade på våran låt! Den äger fett :)
♥ Lunch
Det blev falukorv och fullkornspasta...
♥ Engelska
PROV! Men det gick nog ganska bra tror jag :)
♥ Idrott
Jag och Julia hade step-test! Vi fick gå upp och ner på en bänk och så fick vi ha på oss "pulsklockor" som mätte pulsen. Sen fick vi massera varandra.

Efter skolan gick jag hem till Rebecca och vi ringde till lite prao-grejer och så... Hm, det blir fett jobbigt det här! Jag måste snacka lite med Rebbs :S Men sen skulle hon åka till dansen så då gick jag hem och kollade på de nya avsnitten av Andra Avenyn. Fett bra! Nu ska jag snart äta middag. Det blir pannkakor :)

Puss och kram!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback