Hemma igen!

Hej hej :)

Nu är jag hemma från seglingen. Vi seglade aldrig till Gotska sandön eftersom det var rätt dåligt väder. Det regnade nästan varje dag när vi var ute med båten. Det var bara en dag som var riktigt varm och solig. Då låg vi utomhus och solade medan vi seglade. Det var skönt :) Under veckan seglade vi till lite olika öar, bla: Utö, Södermöja, Sandhamn och Biskopsön. Sandhamn är min favoritö, för där finns det affärer, kiosker, restauranger, minigolf och en jättefin sandstrand som heter Trouville (stavning?). Imorgon åker jag bort igen men jag hoppas att jag kan blogga under nästa vecka. Men om jag nu kan det så kommer jag nog ändå inte blogga lika mycket som vanlig. Vi ska nämligen till min farmor och farfar som bor på västkusten. Veckan efter det åker vi direkt till min morfar som också bor på västkusten. Då blir det Liseberg också, hihi :) Ha ett bra sommarlov!

Pussar <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback