Min vecka hos morfar

Ja, eftersom jag inte kunde blogga på morfars land så tänkte jag beskriva veckan där lite kort bara. Jag och min familj bodde i Rolf och Evas stuga och jag hade ett eget rum så det var skönt :) De flesta dagarna så stannade vi bara på tomten och spela massa tennis, badade i poolen, åt lunch och middag på verandan och slappade. På Lisas födelsedag kom alla släktingar på pappas sida, dvs. mina kusiner och deras familjer + farmor och farfar och hälsade på. Då firade vi med tårta och presenter och femkamp och sånt, jättemysigt :) En dag kom också Ann-Britts barn och barnbarn och hälsade på. Det var kul! Två av dagarna åkte vi ut till havet, en dag till stranden och en dag med morfars båt till en ö. Det var supervarmt både på land och i vattnet så det var skönt :) I fredags var vi en kväll på Liseberg. Jag hade längtat fett mycket och det var verkligen jätteroligt där! Jag åkte bland annat Kanonen (<3), Balder, Lisebergsbanan, Virvelvinden, Jukebox, Kållerado, FlumRide och lite till :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback