Today

Idag var en helmysig dag :) Först gick vi upp och åt frukost och klädde på oss m.m. Sen kom min morfar och Ann-Britt hit till Grebbestad för att hälsa på. Så vi fikade först lite och sen åkte vi ut med F&F:s båt. Vi åkte till samma ställe som iförrgår (?) och det var jättemysigt där. Jag solade och Lisa och mamma badade. Vi åt även lunch där, korv med bröd... Sen åkte vi hem igen och vi tog en sväng ner på bryggan. Jag köpte en bok, men inget mer.

Förresten, så har vi visst med kameran hit till GBS (Grebbestad) så jag ska se om jag hinner och orkar fota mina nya kläder och lägga upp bilderna här på bloggen. Anyways, efter lite chips och saft åt vi en supergod middag och sen har jag bara suttit och läst min nya bok. Jag har läst ut den nu, hehe... :) Annars så har det inte hänt så mycket mer här. Jag skriver mer imorgon, tror jag... Kram <3

Kommentarer
Postat av: Jullan

Heej Agnes!

tack for kommentaren och kul att du gillar den nya headern. Wihi, nu ar jag i usa och har nyss badat och solat. Det ar hur varmt som helst har, det ar jatte skont! Hur ar det i Sverige da? Vad kul att du kan blogga ifran grebbestad! Jag har tyvarr inte sett nagra kandisar annu... men jag hoppas ajg ser nagon snart!

ha det sa bra,

PUSS

Datum: 2008-07-17 | Klockan: 23:56:38
URL: http://missjullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback