Bilder från konfalägret del 1/3

Jag tänker bara lägga upp femton bilder åt gången så jag får se hur många delar det blir. Jag orkar som sagt inte skriva en massa text, så det blir bara massa bilder och lite bildtexter. Bilderna är helt slumpvis utvalda och kommer inte i någon speciell ordnng...



              

1. Julia är schteek och Rebecca är sööt på bussen till lägret. 2. Julia, Josefine och Rebecca är glada. Vi har precis kommit fram till Brommagården och vi sitter på bordet inne på vårt rum där vi sov alla fyra. 3. Vi hade med oss jättemycket packning allihopa. På bilden är det bara mina och Julias väskor... 4. Julia tar ett glatt språng på volleybollplanen som låg precis utanför tjejernas stuga. 5. Tjejernas stuga hette Brommastugan och där bodde vi allhopa i rum för fyra. 6. Julia, Jossa och Rebecca på vår favoritbänk där vi satt en del. Mysigt <3 7. Elvira och Hanna hade världens finaste systemkameror som de tog kort med hela tiden. 8. Anna och Linnea badade inte och det var rätt kallt i blåsten. 9. Bryggan med några badande människor på :) 10. Den fina lilla stranden. Julia är också med på bilden. En kväll hade vi en mysig andakt på stranden framför en öppen eld. 11. Rickard spelade gitarr mest hela tiden. Här sitter han på bänken vid havet tillsammans med några andra tjejer. 12. Jossa, Teresia och Rebecca på vårt rum. 13. Utsikten från vårt fönster (inklusive min borste, hårspray m.m.) haha... 14. Söta Madde, Helén och Katta posar tillsammans ;) 15. Här har vi tre andra söta tjejer, nämligen Lovisa, Linda och Robin <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback