Söndag

Hej hej :)

Idag har jag varit i kyrkan två gånger. Först gick jag, Julia och Rebecca på en gustjänst mellan tio och elva och sen cyklade vi det fortaste vi kunde till gudtjänst nummer två som var mellan elva och typ halv ett. Det var inte så jättekul i kyrkan men nu har iaf jag och Rebecca gått sju av tio gånger. Snart ska vi ha dubbeldop, sen åker vi på läger och sen ska vi konfirmeras! Det ska bli jätteroligt :) Anyway, snart ska jag äta lunch. Sen ska jag sola lite, måste jobba på min bränna ;) (som om jag nånsin kommer bli brun, haha...). Sen måste jag verkligen öva på pianot. Uppvisning på tisdag!

Adios amigos!

Ps. Nej, jag läser inte spanska i skolan... ;)

Kommentarer
Postat av: klara

heej!! agnes, ringde du till mig och låtsades vara mikael wallström??! haha de måste ha vart du de lät precis så! haha puss älskar dej <3

Datum: 2008-06-01 | Klockan: 21:24:30
URL: http://klaras10.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback