Jag är sjuk :(

Jag har gått och blivit förkyld nu på lovet... Typiskt mig :/ Hoppas jag blir frisk så fort som möjligt, på måndag är det ju dansläger och det får man ju inte missa! Jag och Jossa ska gå måndag-onsdag mellan klockan elva och halv två. Det ska bli skitkul :) Det kommer fyra gästdanslärare, bla. Ida från FloorFiller som vi hade på höstlovet. Hon äger på disco så det ska bli jättekul att ha henne igen! Idag har jag inte gjort så mycket. Natten var hemsk (jag vaknade varje timme och drömde massa mardrömmar) så jag gick upp vid sju och lade mig framför teven. Nu har mina kusiner kommit hit :) Vi utbytte lite presenter med varandra eftersom vi inte sågs vid jul. Jag fick ett par jättefina silverörhängen. Bild kanske kommer senare. Det här blir nog inte min roligaste påskafton men jag hoppas ni andra får det trevligt ;) Pussar / Agnes <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback