Måndagen

Hej allihopa!

Sorry att jag inte bloggade igår men jag hann och orkade verkligen inte... Jag hinner egentligen inte nu heller men men :P Nu har jag precis pluggat NO i kanske en halvtimme och snart ska jag duscha och kolla på American Idol. Trevligt värre :) Imorgon är det TISDAG <3 Åh, jag bara älskar tisdagar! Jag gillar t.o.m. tisdagar mer än fredagar. Vi går från halv tio till kvart över ett och har tre lektioner... Fett najs ju :) Så imorgon ska jag ha värsta chillpluggdagen. Tjoho. Jag funderar på att skaffa ett liv snart. Men vi får se hur det blir med den saken ;) Idag hade vi det fruktade SO-provet. Det var lätt och gick bra. Imorgon har vi muntlig presentation + att vi ska få tillbaka våra deckare. Jag är nervös!

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: louise

jag läste i ett äldre inlägg att du hade provfilmat för 'i taket lyser stjärnorna' och jag undrar bara, fick du nått svar tillbaka :)? förresten.. jag tycker att du har en jätte gullig blogg!

Datum: 2008-03-11 | Klockan: 15:23:52
Postat av: Agnes

hihi tack så jättemkt :)
jag har inte fått nåt svar från dem vilket tyvärr innebär att man inte fick nån roll... så jag kom inte med den här gången, men jag är glad ändå ;P

Datum: 2008-03-11 | Klockan: 18:06:05
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback