Snart helg, snart helg, snart helg

Heeej...

Gud vilken jobbig vecka det har varit, men nu är det bara en dag kvar och sen är det äntligen helg! :) Idag har jag varit i skolan jättelänge. På torsdagar går vi från 8.20 till 16.00 och har lunch sent. Det är INTE kul... Vi hade mentor, då vi fick våra PODB:er (skriftliga omdömen). Det gick bra. Sen hade vi bild, och det var jättekul som vanligt. Vi jobbade med våra förpackningar. Sen hade vi SO och matte och då hände det inget speciellt. Sen var det lunch och det var faktiskt ganska gott. Efter lunchen hade vi träslöjd och jag och Julia gjorde varsin relief på EN lektion. Yeah, vi ägde ;) Nej, men de blev iaf jättesnygga. Sen sa han att jag ligger på VG-nivå i träslöjd men att det kan bli bättre om jag är väldigt bra på syslöjd, hehe. Vilket jag inte är då, men jag är iaf bättre på syslöjd än träslöjd. Sen gick jag hem och fikade med Jossa och Sofia. Vi spelade Resan och flummade och nu lyssnar jag på Kelly <3 Ska snart äta middag och öva på pianot.

Pussar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback