JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!


Ni skulle bara veta hur lycklig jag är just nu! Det känns som att alla mina drömmar har gått i uppfyllelse och jag hade verkligen inte vågat hoppas på eller ens drömma om att det som hände idag skulle ske. Allt blev så perfekt, och jag kommer aldrig glömma den här dagen! Men nu ska jag berätta allt från början till slut... Jag gick upp typ halv sju och duschade och tvättade håret. Sen åt jag frukost, sminkade mig och sen gick jag hemifrån. På tunnelbanan lyssnade jag på Breathing your love och jag blev alldels pirrig och nervös! Jag kom fram till k:fems dörrar typ halv nio och då var det fyra andra tjejer där. Jag pratade lite med dem. Inne i k:fem hade de satt upp en stor "tavla" med en bild på Darin och ett bord där han skulle sitta och signera.


Sen helt plötsligt så såg vi några människor komma gåendes mot glasdörren och det visade sig att det var DARIN och några andra! Vi blev jätteglada och vinkade till Darin som vinkade tillbaka. Sedan så kollade de lite kort på hur det såg ut där han skulle signera och sen gick han iväg till scenen i mitten för att repa. Vi lyssnade genom glaset när han sjöng tre låtar. En låt som jag inte vet vad den heter, Seasons fly och Breathing your love. De var jättebra!


Sen så såg vi att Darin gick därifrån så då sprang två av tjejerna till baksidan för att kolla om Darin kanske kom ut där. Men när de hade försvunnit så insåg jag att: "shit, tänk om jag missar den här chansen att träffa Darin!" Jag var så sur efter Pure Desire när vi missade honom på dagen! :/ Så jag kutade dit och vi och några andra stod utanför och väntade ett tag utanför personalingången och jag ringde Sofia som precis hade kommit till Vällingby typ och helt plötsligt kommer Darin ut genom dörren och ba: "hej, hej". Och vi ba: "hej" och så börjar några av de andra tjejerna att ta kort och så. Jag fick värsta chocken när han bara kom där! Så jävla overkligt! Det kändes verkligen som en dröm... Och då kom iaf Sofia gåendes runt hörnet och jag vinkade lite odiskret att hon skulle skynda sig dit och när hon kom fram insåg hon typ att Darin stod där med oss och blev nog lite chockad, haha ;)


I alla fall... sen var det äntligen min tur att ta kort och Sofia tog ett kort på mig och Darin och sen kramade vi varandra. Så mysigt! Men det visade sig att det kortet blev lite dåligt för jag var precis på väg bort från Darin så när Sofia hade tagit kort och kramat Darin så tog Darins "chaufför" kort på oss igen och jag fick en kram till! Sen så sa chauffören att Darin hade bråttom och var tvungen att åka så han satte sig i bilen (den var röd!) och vinkade genom rutan. Vi vinkade tillbaka och tog kort på honom. Sen när bilen hade åkt iväg bröt vi ihop och bara skrek av glädje och jag grät lite också, hehe... Jag var så lycklig, och jag kunde inte förstå att det var sant! Sen sprang vi tillbaka till ingången och väntade tills klockan blev tio då dörrarna till k:fem öppnades...


Vi gick och satte oss i trappan så att vi fick bra utsikt över scenen där Darin skulle uppträda klockan två. Sen satt vi och väntade. Sofia gick och köpte en bukett röda rosor och vid halv tolv gick jag och Sofia och käkade lunch på McDonalds (McChicken såklart, Darins favorit!). Sen gick vi tillbaka och väntade lite till. Tio i två packade vi ihop alla saker, satte på oss jackorna och gjorde oss klara. Vi planerade att springa direkt efter, eller under, tredje och sista låten så att vi fick en bra plats i signeringskön. Sen kom Darin! Och han var så jävla grym! Jag skrek som en galning fast jag kände hur det typ slet sönder min röst och min hals (som jag redan hade ont i).



Han sjöng en ny låt från nya plattan som hette Runaway, Step up och Breathing your love såklart <3 De var verkligen grymt bra! Under sticket sprang jag och Sofia iväg och i rulltrappan hängde vi ner över scenen och skrek Darins namn. Galet! Sen sprang vi och ställde oss i kön och lyckades tränga oss lite så vi fick jättebra platser i kön. Efter en stund var vi först i kön och vi fick ställa oss ungefär en meter från bordet där Darin satt medan de som var före oss tog kort och så. Jag darrade som ett asplöv och var helt hypernervös. När vi kom fram sa jag: "Hej, de här är till dig" och gav honom rosorna. Sedan frågade han hur vi mådde och vilken låt som vi tyckte var bäst av de som han hade sjungit på signeringen. Jag sa att jag mådde bra och att jag gillade den första låten skarpt (åh suck, hur töntig får man bli?) och Breathing your love såklart! Han signerade BYL-singeln och Darin-albumet till mig och Sofia och BYL-singeln till Rebecca. Sen frågade vi om han kunde säga en hälsning till Rebecca in i kameran och han ba: "Tja Rebecca, nu har jag precis signerat en singel till dig bla bla bla"typ. Jättegulligt <3 Sen tog jag mina signerade skivor och så tog Sofia kort på mig och Darin och sen kramade jag honom. Sen tog jag kort på Sofia och Darin och sen sa vi: "Tack så mycket!" och sen gick vi ut och ramlade ihop på gatan :P
  


25/10-08 var en av de bästa dagarna i mitt liv <3 Tack Darin, för en underbar och förglömlig dag! Jag älskar dig! YOU'RE PERFECT AND GOD MUST HAVE SPENT A LITTLE MORE TIME ON YOU! <3


Kommentarer
Postat av: elinår

okej nu äre såhär va..

jag tänkte läsa detdär inlägget.. och ge en snäll kommentar.. men när ordet

DARIN kom upp, såå tänkte jag:

"hmm..! en vidrig människa, här ska jag minsann INTE läsa och kommentera mer!!"

men nu vare ju din blogg så jag var tvungen att ge en kommentarju;)

Datum: 2008-10-26 | Klockan: 10:36:46
Postat av: Agnes {enoimreh}

haha gulligt av dej att kommentera ändå hurru ;)

Datum: 2008-10-26 | Klockan: 11:09:49
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH, AGNES! Det var så kul <3 och jättebra, och jag är så himla glad att vi tog chansen igår! :D<3

Datum: 2008-10-26 | Klockan: 12:37:18
Postat av: josefine

ni verkar verkligen haft det jätteroligt ju !! :D <3

Datum: 2008-10-26 | Klockan: 13:21:14
URL: http://joosefiines.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååhh.. tack för i lördags! :D <3



kraam Anna

Datum: 2008-10-27 | Klockan: 22:22:48
URL: http://annapannkaka.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack för i lördags! Det avr jätte kul och träffas :D



hihihi undebaraste dagen!! :D<3

Datum: 2008-10-28 | Klockan: 11:29:53
URL: http://sanna123.blogg.se/
Postat av: klara

asåå ghuud agnes va avis jag bliir!! ni verkar ha haft de skeeta kul, puss! <3

Datum: 2008-10-30 | Klockan: 11:58:50
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ÅÅH, wow vad kul! <33 Darindarindarindarin. Jag kan inte vänta tills jag får höra vad han säger till mig, längtar! Och tack för att ni fixade allt till mig, ni är bästa som finns ju! åh, nästa gång ska de vara alla tre, det vill jag verkligen! <33

Datum: 2008-11-01 | Klockan: 18:04:36
URL: http://rebecca22.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback