Måndag...

Heeej!

Imorse var Darin med på både NRJ Morgon med Knappen och Hakim och Vakna med The Voice så det blev en bra början på dagen ;) Han lät så sjukt söt i båda programmen <3 Coolt att höra Breathing your love i radio också :D I skolan hade vi inga speciella lektioner. Vi fick dock reda på att vi har två stora grejer till på fredag :( På rasten kom det fram en kille till oss och sa åt oss att läsa tidningen. Han var asrolig och värsta Björn Gustafsson-kopian (inte till utseendet, men till humorn) så vi lär ju hänga en del i caféet nu framöver ;) Efter skolan var det dans och vi bestämde mest placeringar m.m. så vi hann inte dansa så mkt :/ Till middag blev det grönsakssoppa med baguetter, gott :) Och nu har jag precis gjort matteläxan och snart ska jag lägga mig i soffan och kolla på teve och läsa lite i Gossip. Är på nian nu!

Puss&Kram <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh, jag hörde BYL på p3 idag också!

Datum: 2008-10-13 | Klockan: 21:13:06
URL: http://rebecca22.blogg.se/
Postat av: Agnes {enoimreh}

yeay!! :)

Datum: 2008-10-13 | Klockan: 21:33:34
URL: http://enoimreh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback