how could this happen to me





JAG ÄR SJUK :( Och jag har mina misstankar om vet som har smittat mig... Haha, nejdå, men jag börjar ju undra vad det är för fel på mig. Varför blir jag alltid sjuk på lov och typ lagom till julafton? Förra eller förrförra året hade jag ögoninflammation på julafton. Kul, liksom. Men slut på min klagan nu då. I förrgår var alla fem hemma hos Julia och hade en jättemysig minijulafton! Jag fick jättefina saker, men jag glömde tyvärr dem hemma hos Julia när jag gick hem dagen efter. Igår var jag först och såg en förhandsvisning av Alice i Underlandet på Maxim med mina kusiner. Den var ganska bra :) Sen åkte jag hem, var hemma i en kvart, och åkte sen tillbaka till stan där jag mötte upp M & M. Vi gick till Socialdepartementet och gjorde intervjun till vårt projekt i samhällen och efter det gick vi och fikade/åt lunch i några timmar. Mys! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback