i know that heart of yours will come to see





Vårt fina pepparkakshus som är hälften köpt, hälften hemmagjort. Tänkte att jag skulle gå upp tidigt idag och plugga så jävla hårt. Gick jag upp tidigt? Nej. Har jag pluggat så jävla hårt? Nej. Ska börja nu hade jag tänkt. Igår skulle jag först bara vara hemma men sen smsade Jossa typ halv tio och undrade om jag ville följa med till en kompis. Så jag duschade, tvätta håret, klädde på mig, sminkade mig och plockade ihop mina grejer på typ en halvtimme. REKORD! Sen mötte vi upp Vicky vid Brommaplan och åkte till Råcksta. Kom hem typ halv tre för vi fick vänta på tunnelbanan i 21 minuter. Jag dog av kyla och mina fötter var isklumpar, men det var trevligt. Imorgon ska jag åka till stan med lillasyster och handla de sista julklapparna och kanske en klänning till julafton. Vi får se. Puss. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback