so take a look at me now











Några bilder tagna med nya kameran. I think I'm in love... Det är helt sjukt, men bilderna är finare än verkligheten. Min 2-åriga kusin Klara var här igår så det finns x antal übersöta bilder på henne och med tanke på att jag inte släpper kameran ifrån mig mer än 10 minuter åt gången kan ni förvänta er fler bilder här på bloggen. Hals & huvud gör fortfarande ont, och jag låter fortfarande som en storrökare men jag är i alla fall på bättringsvägen. Idag har jag, förutom att fota, kollat på Harry Potter 6 som jag fick i julklapp. Återfall, säger jag bara. PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Fiiina bilder Agnes :D kan du inte lägga ut lite fina bilder på bebis Klara?

KRYA PÅ DIG!! <3

Datum: 2009-12-26 | Klockan: 22:06:56
URL: http://missjullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback