the way you did, you fell so hard



Herregud vad mycket snö det är! Denna bild tog jag alldeles nyss genom fönstret, men snart ska jag nog klä på mig och gå ut och fota lite. Det är ju så himla fint ute, snö och sol! Igår hade vi vår uppvisning av Michael Jackson-dansen på företagseventet och det var verkligen skitkul :) De blev helt chockade när vi kom springande uppför trappan och de var jätteglada och klappade typ hela låten, fett bra publik, haha. Åh, det var så roligt, man fick typ värsta kicken! Sen efteråt fick vi komma upp på "scenen" igen och så tackade dem oss och vi fick goodiebags. Idag ska jag nog slå in lite juklappar och så, bara ta det lugnt helt enkelt. Förhoppningsvis blir det ny design här på bloggen och många inlägg idag. PUSS. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback