welcome to the jungle


Såhär såg jag ut idag, strumpbyxorna är från H&M, klänningen från JC, koftan från Bik Bok, pälsvästen från MQ och halsbandet vet jag inte. Idag gick jag upp klockan sju, kastade i mig frukost, halvsprang till tunnelbanan med pappa, var nära att komma försent, och allt detta bara för att upptäcka att utvecklingssamtalet är inställt. Stannade kvar i skolan och pluggade matte i 2 timmar, så nu är jag ikapp - hej, jag är duktig! Sen åkte jag även in till city en snabbis. Gick in på American Apparel med ett par prickiga tights och kom ut med ett presentkort på 219 kronor. Kan det bli bättre? Tre lektioner hade vi och efter det gick jag, M & M och kollade i lite affärer. Jag köpte ett ämnesblock och en donut med alldeles nysmält choklad... Åh, så gott. Det är så himla mysigt i stan nu med all julbelysning. Nu ska jag fortsätta droga musik, skjuta upp plugg och sen blir det en lång, varm dusch och B&J. Puss. <3

Kommentarer
Postat av: lucia

snyggt !

Datum: 2009-12-15 | Klockan: 10:02:57
URL: http://justoneday.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback