1 februari


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SOFIA! <3

Idag är det söndag och jag sitter här hemma framför datorn som jag har gjort nu ett tag. Jag är förkyld och har ont i halsen så det blir ingen dans för mig idag heller :/ Idag har jag inte gjort så mycket utom att försöka plugga... Men det har inte gått så bra. Imorgon ska jag, Sofia och Rebecca åka till Järvsö och åka skidor med skolan. Det ska verkligen bli jättekul så jag hoppas jag mår bra då! Vi ska vara vid skolan 06.30 så jag måste gå upp typ kvart över fem... Shit vad död jag kommer vara... Hoppas ni har det bra iaf, kram <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack tack Agnes :)<3

Datum: 2009-02-01 | Klockan: 14:00:17
URL: http://soffliz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback