Lördag

Hej hej!

Idag känner jag mig lite taggad på att blogga faktiskt! Den här veckan har det varit fullt med öppna hus, plugg och dans. I torsdags köpte jag två nya par skor! Och igår började showcase och det var riktigt kul faktiskt :) Vi började på en ny koreografi till "Another one bites the dust" och lärde oss lite sångtexter.

Idag var jag och Jossa och våra mammor på Klara Norras öppna hus. Det var en väldigt fin, men väldigt liten, skola! Sen åt vi lunch på tunnelbanan (mackor och Pago, haha) på väg till dansen där det först var ett föräldramöte med lite information och så och sen vanlig dans :) Jag och Jossa har gjort om vår dans nu och den äger!

Igår fyllde jag femton år också! Jag fick en väska från Charmante, pärlörhängen från Blomdahl, 1500 kronor, en bok, en stor papperstärning och skridskor, haha ;) De var från familjen, farmor och farfar och morfar, så tack så mycket till er, hihi <3 Eftersom det var dans igår så var jag ju inte hemma på kvällen så det blir födelsedagsmiddag och tårta och sånt ikväll istället. Ha en bra kväll :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: klara

ÅÅH! Agnes :D gratiis grattis i efterskott ;) (förlåt att jag glömde :( ) hoppas du har de bra puss puss, miss u!

Datum: 2009-01-25 | Klockan: 14:53:19
URL: http://klaras10.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback