PLUGG PLUGG PLUGG

Allt det här ska göras innan projektet v. 8:
[X] Inlämning av SO-hemtenta (G)
[X] SO-prov, franska revolutionen (VG/MVG)
[X] NO-läxförhör, ögats delar
[X] Inlämning av slöjdutvärdering
[X] Nationellt prov, svenska A
[X] Franska-läxförhör, oregelbundna verb 11-21
[X] Muntlig engelska-redovisning (förebered manus och powerpoint)
[X] Nationellt prov, svenska C
[X] Inlämning av NO-labbrapporter
[X] Franska-läxförhör, oregelbundna verb 1-21 + böjning i presens
[X] Inlämning av svenska-bokrapport
[X] NO-prov, ögat och örats delar 

Dessutom måste/ska/borde jag:
[  ] Öva på pianoläxan
[  ] Fixa leg
[  ] Ta foto till bilduppgiften
[X] Boka skidutrustning till Järvsö
[  ] Plugga låttexter till Showcase
[X] Planera min och Sofias fest

Gaah, jag döör... :( Som ni ser så kommer det inte bli så mycket bloggande på ett tag. Men vi hörs vecka 8 då ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaa, fy faaan! När jag ser på det såhär så ser det ju gigantiskt mycket ut! Fast man får tänka posetivt :) Och NO- provet är väl flyttat? Vi hörs vecka åtta, haha ;) Nejmen Järvsö på måndag; så jävla kul vi kommer ha! Hoppas Rebecca blir frisk bara! Nu ska jag kolla på OTH ;) PUSS!

Datum: 2009-01-30 | Klockan: 15:55:52
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

den listan var lång :)

Datum: 2009-01-31 | Klockan: 17:14:54
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack tack tack :) Vi ses imorron, det komemr bli sååååhäääär kuuuuul! :D PUSS!

Datum: 2009-02-01 | Klockan: 13:19:51
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: sirius person

Får killar komma på festen?

Det kommer väl inte att finnas alkoholhaltiga drycker på festen?

Datum: 2009-02-05 | Klockan: 21:30:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback