i'm just trying to love you

Har haft en riktigt trevlig dag! Trots att jag 1. gick upp 5.40 2. hade matteprov 3. hade historieredovisning. Nu kan jag bara slappna av för imorgon är det friluftsdag, på onsdag är det inriktningsdag och på fredag studiedag! Helt underbar vecka :) Förutom svenska-grejen på torsdag men den bortser vi från helt enkelt. En speciell dag är det också - jag har nämligen exakt 222 vänner på Facebook - nästan så man får önska sig något? Dagens planer: dans + Heroes. Me like. <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

sööööta bilder på dig agnes! och fin blomma ;) tack tack så mycket, jag fortsätter som jag gör + lite till! ;D puss! <3

Datum: 2009-09-21 | Klockan: 21:34:11
URL: http://sofiaoline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback