i can watch you dance for hours





Nu är det äntligen dags för tävling igen! Jag ska bara tävla singel idag men det ska bli jättekul ändå :) Just nu är det par, men jag kommer åka in så jag är där när gruppen börjar. Singeln börjar runt tre och jag lär väl dansa typ en gång men det är så roligt att kolla på alla andra så det är lätt värt det. Dessutom är det första tävlingen för formationen, hoppas det går bra för dem! Förhoppningsvis ska ju jag få vara med där till hösten också. Har en annorlunda frisyr idag, nämligen två små flätor typ vid tinningarna och resten av håret är våfflat. Svårt att förklara, men fint blev det, tack mamma! Nej, nu ska jag äta lunch och sen åker vi. Taggaaat! Puss. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback