i used to think that i was all you'd need

Tävling i Stockholm 17/4

Igår var det som sagt tävling! Jag kom dit typ tio i ett, hämtade min nummerlapp och sen satt jag och kollade på gruppen och formationen med Jossa och de andra. Discoliscious var jätteduktiga! Sen bytte jag om, värmde upp och sen var det dags för första normalen. Vi var hela 30 dansare i min klass den här gången så det var två normaler, en semi och en final. Jag gick vidare två gånger, alltså till semi! Åh, jag blev så himla glad, jag har liksom aldrig ens gått vidare en gång i silver förut, och nu kom jag precis utanför final :) Och det var så himla kul att dansa, finns inget bättre! Hanna sa att jag och Johanna kom delad sjua och sju får prick så jag tror, men vågar inte riktigt säga, att jag fick prick :O Helt sjukt om det är så. Jag uppdaterar sen när jag vet säkert! Det här var min sista tävling för terminen och det hade inte kunnat sluta bättre. Update: AAAAAAAH, jag fick prick!!!

Jag och världens bästa vän!



Tänkte ha den frisyren först men sen satte jag upp det i en tofs, haha...



Sötaste Denise och Johanna!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback