we can work it out and get it straight



Heeej. Nu har jag fått reda på vart och hos vilken familj jag ska bo när vi åker till Paris i maj! Boulevard St Michel blev det för mig och det ligger jättenära skolan och Jardin du Luxembourg, najs. Jag tror inte riktigt att jag har fattat att jag ska dit om bara en månad. Helt sjuk känsla, men det kommer bli otroligt kul! Apropå detta land har vi franska nationella imorgon, jag har i princip inte pluggat något och det känns väl inte direkt bra. Men vi får helt enkelt lita på mina hjärnceller och hoppas på det bästa! Dagen har varit najs, med uppspelning på musiken (slipper tänka på det något mer!), håltimme och lunchrast i solen, franskaplugg med S & J och dans på kvällen. Nu blir det lite bloggar och sen sängen. Puss. <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback