so inspired by the moment we can lose it



Ikväll ska jag och Sofia se denna snygging (varför röker alla mina snyggingar?) på Mosebacke! Kommer typ aldrig bli frisk igen efter denna kväll (och kommer definitivt inte ha någon röst), men ni kan väl be lite till vädergudarna att det inte regnar från och med klockan sju? Igår såg jag en fransk svartvit film på tvåan (pensionär) och nu har jag bytt min Facebook till franska. Ta mig tillbaka till Paris någon! Men nu ska jag fortsätta tagga, tagga, tagga till ikväll. OSKAAAR!

Kommentarer
Postat av: L

agnes, du vet att jag alltid är här när det gäller paris och frankrike(och andra saker såklart)!!!!



har börjat kolla lägenhet till oss, just so you know! haha.. no lifer

Datum: 2010-08-22 | Klockan: 19:34:39
URL: http://lousie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback