then i saw her face, now i'm a believer

Hej folket. Förlåt för extremt dålig närvaro på bloggen men jag har legat dödssjuk (nästan) här hemma. Har redan räknat upp vad jag lider av massor av gånger, men jag gör det igen bara för att jag vill. Jag lider av: ont i halsen, hosta, förkylning, svullna halsmandlar, ögoninflammation, feber, lite diverse smärtor (för tillfället: öronen, efter någon random hostmedicin: magen) och tyck-synd-om-mig-syndromet. Så snälla, kan ni ställa en diagnos nu? För det enda doktorn ville säga iförrgår var att det bara var att härda ut. Jag gillar inte riktigt den doktorn så mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

nää plutte! krya på dig!

Datum: 2010-08-05 | Klockan: 21:16:32
URL: http://www.elinhofmann.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback