and it never feels out of place



Gud vad det regnar, helt stört! Men lite mysigt ändå. Jag sitter i tajts och T-shirt, tittar igenom Malta-bilder och drömmer mig tillbaka. Har äntligen lyckats välja ut 200 stycken som ska upp på fejjan, sjukt svårt att välja. Bea var snäll och lärde mig några delar av dansen och till lunch blev det toast (den enda mat jag kan laga... ja, det är mat). Intressant, eller hur? Ikväll ska vi i alla fall på middag hos några och sen ska jag äntligen få träffa JULIA!

Kommentarer
Postat av: Julia

OJ vad söt du var på bilden och OJ vad jag inte var lika söt haha. TJOHO IKVÄLL SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA DIG!!!!!

Datum: 2010-07-29 | Klockan: 18:13:09
URL: http://missjullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback