i would have known better if i was on the outside



En av mina favoritbilder från Paris, som jag faktiskt har som bakgrundsbild. Jag ♥ solreflexer. Idag har jag bara haft två lektioner, musik och franska. Hade uppspel och betygssamtal, och fick reda på att jag kommer få MVG i båda ämnena! Hann också med att lämna tillbaka alla mina skolböcker i biblioteket, underbar känsla. Sen slutade vi och jag drog till East Street för att kolla naveln för hundrade gången typ, och de sa att de trodde att den hade slutat stötas ut nu! Blev så jävla glad :) Ska dock dit och byta till ett annat, mindre smycke imorgon som kommer vara rosa. Jag dissade Copa de la Östra-finalen och mjölkhävartävlingen och åkte hem och chillade i solen och framför teven. Ikväll måste jag plugga, men det är allra sista arbetet i hela ettan så det känns rätt okej.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback