twelve thirteen fourteen fifteen sixteen



Innan konserten igår var jag typ oinsatt i Timos musik, hade väl lyssnat på hans skivor några gånger bara. Men efter igår, herregud. Musiken blev typ 10 upphöjt till 10 gånger bättre live och jag blev helt kär i hans ubersöta personlighet. Förlåt för min klyschighet, men det kändes verkligen som om musiken gick rakt in i mitt hjärta. Vi stannade sen och lyssnade på Fibes, Oh Fibes! också, och det var asskön stämning trots att det blåste, duggregnade och jag knappt kunde en enda textrad. På hemvägen råkade vi åka för långt (...) så jag och Rebecca hade party på tunnelbanestationen i 12 minuter tills den kom. Sen drack vi te, åt mackor och jordgubbar och kollade på några avsnitt av Vänner innan jag gick hem till sängen. Idag har jag vart galet effektiv och städat hela mitt rum och jobbat på min playlist inför USA. Längtar.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback