oh little girl, i don't care no more

Paris går inte att beskriva med ord, och jag saknar det redan så satans mycket. Vill bara tillbaka. Hade världens mest underbara vecka med världens mest underbara människor och jag har fått minnen för livet. Här har ni några favoriter från veckan. Annars lär nog en och annan bild fortsätta droppa in under närmaste halvåret eller så. Puss!



Louise och Dag på Arlanda



Sofia, Sussie och deras korrespondent Ilona som jag var med hela första dagen



Måndag, första dagen i skolan och vi hade en presentation om Sverige och lite chillektioner



Vi hängde i bästa Jardin du Luxembourg-parkerna hela dagarna (och kvällarna)



En kväll åt vi på en mysig italiensk restaurang



Jag och Dag var i samma grupp i skolan och här var vi på någon rundtur



Susanne och Fredrika in the park



Jag och finaste Sofia



Världens bästa Louise när vi åkte båt på Seine



Sussie, Sofia och Fredrika på väg upp i Eiffeltornet samma dag



Emma, Dag och Elin vid triumfbågen på Champs Elysées



Jag och Louise uppe vid Sacre Coeur



Evelina, jag, Johanna och Sofia sista kvällen i parken innan balen



Johanna och Louise på franska flygplatsen precis innan vi tog flyget hem till Sverige


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback