she is standing there in front of me


Bea hittade den här bilden på Disco SM:s hemsida och skickade till mig! Blev asglad :) Jag har börjat sakna dansen något sjukt nu på sista tiden. Jag har verkligen gått och blivit beroende, för tanken på att nästa tävling inte är förrän efter sommaren gör mig seriöst deprimerad. Vill bara tävla NU. Så jävla otur att jag missade SM också, hade verkligen velat vara med och dansa grupp en sista gång, och det hade varit sjukt kul om jag hade kommit upp i guld i singel innan sommaren. Men men... en rolig sak är iaf att om jag får vara med i formationen så kommer jag få åka på EM till hösten! Aaah, det skulle vara galet kul. Hoppas, hoppas, hoppas. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har så JÄVLA snygg kropp!!! Perfektion. Victoria's secret-angel liksom..

Datum: 2010-05-29 | Klockan: 18:05:25
URL: http://elinberglunds.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback