there's just no getting over you



G R A T T I S  P Å  F Ö D E L S E D A G E N  V Ä R L D E N S  B Ä S T A  V Ä N !
Några år senare kom denna bild äntligen upp på bloggen! Jag gillar den så mycket att alla andra dagar inte kändes tillräckligt bra helt enkelt. Men nu ska jag inte babbla på om hur snygg, bra, snäll, underbar, fin, gullig eller fantastisk du är. Det jag ville säga var tack. Tack för att du alltid finns där för mig och för alla minnen vi har! Vi har känt varann så jävla länge nu, och det har alltid varit vi, lika mycket när vi var 5 som när vi var 15. Jag hoppas du fattar hur mycket jag älskar dig. En sista gång innan klockan hinner bli mer än tolv: grattis, grattis, grattis!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh, vad söt du är, tack! tacktacktack, du är bäst i hela världen

Datum: 2010-05-23 | Klockan: 22:01:25
URL: http://runaway.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback